Miscommunicatie kan overal ontstaan. Onbeantwoorde verwachtingen komen voor. Typefouten en taalfouten ook. Feedback daarover is de manier om tot verbetering te komen.
Professioneel ben ik al sinds ik bij een beroepsvereninng ben bezig met systematische bijscholing en intervisie: het met andere therapeuten praten over wat er verkeerd kan gaan/gaat om te komen tot verbetering.
Als het gebeurt dat u een klacht heeft over de behandeling, wees dan vrij om dat direct te zeggen, of achteraf te bellen (06-16015727) of via een e-mail. Misverstanden kunnen ontstaan en dat is natuurlijk altijd jammer. Een klacht is ook feedback en een kans om te groeien.
In de email verwoord a.u.b.
Wat is uw klacht
Hoe u dat heeft ervaren
graag zo veel mogelijk details en feiten.
mijn e-mailadres is realisatietrainingen Apestaart gmail. com.
Mocht dat uw klacht niet bevredigend oplossen, ik ben aangesloten bij deNIBIG beroepsvereniging en die regelen klachtrecht en tuchtrecht.
Ze zullen deze schriftelijk van u willen en van u willen weten
Naam therapeut
Wat is uw klacht
of u deze klacht met uw therapeut heeft besproken
Hoe u dat heeft ervaren
graag zo veel mogelijk details en feiten (datums) etc.